Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29502
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ребуха, Лілія | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-11T08:32:17Z | - |
dc.date.available | 2018-06-11T08:32:17Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Ребуха, Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання [Текст] / Лілія Ребуха // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 201-216. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29502 | - |
dc.description.abstract | Здійснюється сутнісний аналіз змісту соціально-психологічної експертизи за двома методиками (ефективності модульно-розвивального заняття порівняно з традиційним уроком та повноцінності безперервної розвивальної педвзаємо-дії у класі), що забезпечують і відображають культуротворчу діяльність школи як соціальної організації; описується процедура методично-діагностичної перевірки ефективності нововведень, котра містить три етапи -підготовчий, основний і підсумковий; доводиться, що створена експертна система вдало поєднує психодіагностичні вимоги, процедуру тестового вибору і переваги оцінкових методів; насамкінець пропонується авторська схема організації соціально-психологічної експертизи інноваційних технологій освіти. | uk_UA |
dc.publisher | ТАНГ | uk_UA |
dc.subject | соціально-психологічна експертиза | uk_UA |
dc.subject | експертна оцінка | uk_UA |
dc.subject | експертно-діагностичне обстеження | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальна система | uk_UA |
dc.subject | фундаментальний експеримент | uk_UA |
dc.subject | паритетна освітня діяльність | uk_UA |
dc.subject | розвивальна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | процедура експертизи | uk_UA |
dc.subject | досліджуваний об’єкт | uk_UA |
dc.subject | універсальна тест-карта | uk_UA |
dc.subject | система складових, параметрів, критеріїв і показників ефективності інновації | uk_UA |
dc.title | Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ребуха.pdf | 404.57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.