Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29491
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯщенко, Елеонора-
dc.date.accessioned2018-06-07T13:14:36Z-
dc.date.available2018-06-07T13:14:36Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationЯщенко, Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання [Текст] / Елеонора Ященко // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 160-169.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29491-
dc.description.abstractОбґрунтовані основні та похідні параметри соціально-культурного простору в контексті розвивальної взаємодії; окреслені показники ефективності психологічного впливу та проведений їх структурний аналіз; запропонована схема оптимального використання видів, способів та методів психологічного впливу в цілісному циклі інноваційного освітнього процесу.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectпсихологічний впливuk_UA
dc.subjectпараметри ефективностіuk_UA
dc.subjectсуб’єкт-суб’єктна та психокультурна парадигмиuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальна стратегіяuk_UA
dc.subjectрозвивальна взаємодіяuk_UA
dc.subjectкласи, види, типи психологічного діянняuk_UA
dc.subjectформи, способи, методи, засоби психологічного впливуuk_UA
dc.subjectпсихокультурний розвитокuk_UA
dc.titleПараметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ященко.pdf350 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.