Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29483
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУстенко, Олександр-
dc.date.accessioned2018-06-07T12:33:07Z-
dc.date.available2018-06-07T12:33:07Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationУстенко, О. Наукові школи як фундамент вищої освіти [Текст] / Олександр Устенко // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 11-19.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29483-
dc.description.abstractНаука, поряд з культурою та освітою, є винятково важливою сферою духовного виробництва суспільства. Основний продукт цього надскладного виробництва — нові фундаментальні знання — не лише перевіряє людський розум на досконалість і витонченість. Він ще й забезпечує технічний, соціальний і навіть політичний прогрес країни, Гарантує економічне та культурне процвітання нації. Ось чому неперехідне значення має чинник колективності добування теоретичних знань, котрий в історії людської цивілізації отримав повноформатне зосередження в діяльності дослідницьких груп, які прийнято називати науковими школами.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.titleНаукові школи як фундамент вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Устенко.pdf253.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.