Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29468
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурман, Анатолій | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-07T09:57:48Z | - |
dc.date.available | 2018-06-07T09:57:48Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Фурман А. Розвивальна діагностика психологічної грамотності педагога. Тест «Хто підніме папірець?» [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. - 2002. - № 1. - С. 119-153. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29468 | - |
dc.description.abstract | Основу статті становить оригінальна тестова методика діагностичного дослідження культурно-психологічної грамотності педагога, яка створена автором навесні 1992 року і вперше з успіхом використана під час проведення Всеукраїнського конкурсу “Вчитель року”[див. 37; 45]. Упродовж десятиліття за тестом “Хто підніме папірець?” продіагностовано більше 3 тисяч учителів загальноосвітніх шкіл та керівників освітніх установ і закладів України під нашим наставництвом та розтлумаченням здобутих результатів. Унаслідок кількаразового доопрацювання відрефлексовані теоретико-методологічні засади і процедурно-технологічні схеми методики, емпіричне підтвердження одержали способи статистичної обробки кількісних даних та ключ до пропонованого тесту. Багатократно доведено, що зміст, принципи і визначальні параметри побудови моделей проблемних ситуацій спроектовані з урахуванням сучасних досягнень теоретичної і практичної гілок психології. Цією науковою публікацією автор уперше обґрунтовує авторську концепцію проблемно-ситуативної (розвивальної) діагностики, котра синтезує на новому рівні узагальнення теоретико-методологічні на-працювання у сферах: а) психології задачної організації життя людини, б) виникнення, розвитку і функціонування проблемних ситуацій у її психічному світі, в) проектування і моделювання можливих виходів особистості із складних життєвих (у т. ч. професійних) ситуацій як взаємодоповнення позитивних і негативних розв’язків та позитивного і негативного зняття задач, проблем, запитань (мінізадач), г) досвіду рефлексивного управління педагогом ефективною розвивальною взаємодією з учнями. Наводяться інструкція та стимульний матеріал до тесту, подаються приклади кількісної і статистичної обробки результатів, їх нормування і стандартизації, а також здійснюється психологічний аналіз кожного з наведених виходів-розв’язків і будується графічна модель ситуативної ефективності педагогічної діяльності вчителя. | uk_UA |
dc.publisher | ТАНГ | uk_UA |
dc.subject | теоретична і практична складові психології | uk_UA |
dc.subject | розвивальна (проблемно-ситуативна) психодіагностика | uk_UA |
dc.subject | тестування | uk_UA |
dc.subject | проблемна ситуація | uk_UA |
dc.subject | проблема | uk_UA |
dc.subject | задача | uk_UA |
dc.subject | внутрішня проблемна ситуація | uk_UA |
dc.subject | зовнішня і внутрішня задачі | uk_UA |
dc.subject | задачна ситуація | uk_UA |
dc.subject | пошукова пізнавальна активність | uk_UA |
dc.subject | процеси формулювання і розв’язування задач | uk_UA |
dc.subject | учбова, навчальна, виховна та освітня задачі | uk_UA |
dc.subject | проблемна педагогічна ситуація | uk_UA |
dc.subject | культурно-психологічна грамотність | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічна майстерність | uk_UA |
dc.subject | педагогічна компетентність | uk_UA |
dc.subject | професійна обізнаність | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальне навчання | uk_UA |
dc.subject | фундаментальний соціально-психологічний експеримент | uk_UA |
dc.subject | інноваційна діяльність | uk_UA |
dc.subject | паритетні освітні взаємостосунки | uk_UA |
dc.subject | джерела і форми проблемності | uk_UA |
dc.subject | довизначення і перевизначення задачі | uk_UA |
dc.subject | внутрішнє прийняття/неприйняття | uk_UA |
dc.subject | зона розв’язків і зона зняття задач | uk_UA |
dc.subject | вихід із реальної проблемної ситуації | uk_UA |
dc.subject | рефлексивне управління | uk_UA |
dc.subject | самореалізація | uk_UA |
dc.subject | Я-концепція | uk_UA |
dc.title | Розвивальна діагностика психологічної грамотності педагога. Тест «Хто підніме папірець? | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2002, № 1 (7) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фурман.pdf | 781.37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.