Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29450
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуменюк, Оксана-
dc.date.accessioned2018-06-06T13:55:04Z-
dc.date.available2018-06-06T13:55:04Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationГуменюк, О. Самотворення Я-концепції за модуаьно-розвивальної оргсистеми [Текст] / Оксана Гуменюк // Психологія і суспільство. - 2001. - № 2. - С. 33-76.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29450-
dc.description.abstractУперше Я-концепція розглядається в контексті принципів, закономірностей і механізмів здійснення соціально-психологічної регуляції інноваційної оргдіяльності, що істотно розширює теорети-ко-методологічне і науково-проектне поле метасистемного дослідження складових, модальностей та інших параметрів цієї важливої реальності внутрішнього світу людини. Пропонуються узагальнена модель самотво-рення Я-концепції як ієрархічно-динамічна система соціальних установок, матриця категоріально-сутнісної характеристики процесу окресленого самотворення в цілісному освітньому оргциклі, а також низка похідних теоретичних моделей щодо послідовності становлення Я-образу в ролі когнітивної складової концептуального Я суб’єкта організаційно-освітньої поведінки, утворення позитивного Я-ставлення - емоційно-оцінко-вої складової особистості-учасника оргосвітньої діяльності, розгортання Я-вчинку - поведінкової складової Я-концепції індивідуальності під час вартісного наповнення оргподії як освітнього дійства, самоосягнення Я-духовного - спонтанно-креативної складової вітокультурного буття уні-версума. Обґрунтовується новоство-рений “методологічний квадрат” основних складових-носіїв духовності у взаємодоповненні її вищих психоформ, а саме як: а) продукту життєдіяльності, що формує вчинковий досвід соціального (реального) Я, б) джерело виникнення духовно-сенсових станів - глибин несвідомого Я, в) форма саморозвитку і самоорганізації універсума та людства загалом -ідеальне Я, г) підґрунтя віри - абсолют духовного Я. Зазначений науковий матеріал істотно збагачує теорію модульно-розвивальної оргсистеми (за A.B. Фурманом) соціально-психологічним змістом, конкретизуючи параметричне наповнення принципів духовності і розвитковості, закономірностей повного функціонального циклу інноваційного освітнього простору.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectінноваційна модель освітиuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальна оргсистемаuk_UA
dc.subjectсоціокультурна організаціяuk_UA
dc.subjectорганізаційна регуляціяuk_UA
dc.subjectоргциклuk_UA
dc.subjectоргпроцесuk_UA
dc.subjectоргповедінкаuk_UA
dc.subjectоргдіяльністьuk_UA
dc.subjectоргсистемаuk_UA
dc.subjectсамосвідомістьuk_UA
dc.subjectЯ-концепціяuk_UA
dc.subjectЯ-образuk_UA
dc.subjectЯ-ставленняuk_UA
dc.subjectЯ-вчинокuk_UA
dc.subjectЯ-духовнеuk_UA
dc.subjectсуб’єктuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectіндивідуальністьuk_UA
dc.subjectуніверсумuk_UA
dc.subjectлюдинаuk_UA
dc.subjectсоціальні установкиuk_UA
dc.subjectмодальності самоустановокuk_UA
dc.subjectдуховністьuk_UA
dc.subjectсамореалізаціяuk_UA
dc.subjectсамотворенняuk_UA
dc.titleСамотворення Я-концепції за модуаьно-розвивальної оргсистемиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2001, № 2 (4)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гуменюк.pdf538.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.