Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29450
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гуменюк, Оксана | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-06T13:55:04Z | - |
dc.date.available | 2018-06-06T13:55:04Z | - |
dc.date.issued | 2001 | - |
dc.identifier.citation | Гуменюк, О. Самотворення Я-концепції за модуаьно-розвивальної оргсистеми [Текст] / Оксана Гуменюк // Психологія і суспільство. - 2001. - № 2. - С. 33-76. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29450 | - |
dc.description.abstract | Уперше Я-концепція розглядається в контексті принципів, закономірностей і механізмів здійснення соціально-психологічної регуляції інноваційної оргдіяльності, що істотно розширює теорети-ко-методологічне і науково-проектне поле метасистемного дослідження складових, модальностей та інших параметрів цієї важливої реальності внутрішнього світу людини. Пропонуються узагальнена модель самотво-рення Я-концепції як ієрархічно-динамічна система соціальних установок, матриця категоріально-сутнісної характеристики процесу окресленого самотворення в цілісному освітньому оргциклі, а також низка похідних теоретичних моделей щодо послідовності становлення Я-образу в ролі когнітивної складової концептуального Я суб’єкта організаційно-освітньої поведінки, утворення позитивного Я-ставлення - емоційно-оцінко-вої складової особистості-учасника оргосвітньої діяльності, розгортання Я-вчинку - поведінкової складової Я-концепції індивідуальності під час вартісного наповнення оргподії як освітнього дійства, самоосягнення Я-духовного - спонтанно-креативної складової вітокультурного буття уні-версума. Обґрунтовується новоство-рений “методологічний квадрат” основних складових-носіїв духовності у взаємодоповненні її вищих психоформ, а саме як: а) продукту життєдіяльності, що формує вчинковий досвід соціального (реального) Я, б) джерело виникнення духовно-сенсових станів - глибин несвідомого Я, в) форма саморозвитку і самоорганізації універсума та людства загалом -ідеальне Я, г) підґрунтя віри - абсолют духовного Я. Зазначений науковий матеріал істотно збагачує теорію модульно-розвивальної оргсистеми (за A.B. Фурманом) соціально-психологічним змістом, конкретизуючи параметричне наповнення принципів духовності і розвитковості, закономірностей повного функціонального циклу інноваційного освітнього простору. | uk_UA |
dc.publisher | ТАНГ | uk_UA |
dc.subject | інноваційна модель освіти | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальна оргсистема | uk_UA |
dc.subject | соціокультурна організація | uk_UA |
dc.subject | організаційна регуляція | uk_UA |
dc.subject | оргцикл | uk_UA |
dc.subject | оргпроцес | uk_UA |
dc.subject | оргповедінка | uk_UA |
dc.subject | оргдіяльність | uk_UA |
dc.subject | оргсистема | uk_UA |
dc.subject | самосвідомість | uk_UA |
dc.subject | Я-концепція | uk_UA |
dc.subject | Я-образ | uk_UA |
dc.subject | Я-ставлення | uk_UA |
dc.subject | Я-вчинок | uk_UA |
dc.subject | Я-духовне | uk_UA |
dc.subject | суб’єкт | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | індивідуальність | uk_UA |
dc.subject | універсум | uk_UA |
dc.subject | людина | uk_UA |
dc.subject | соціальні установки | uk_UA |
dc.subject | модальності самоустановок | uk_UA |
dc.subject | духовність | uk_UA |
dc.subject | самореалізація | uk_UA |
dc.subject | самотворення | uk_UA |
dc.title | Самотворення Я-концепції за модуаьно-розвивальної оргсистеми | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2001, № 2 (4) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гуменюк.pdf | 538.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.