Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29195
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНадвинична, Тетяна-
dc.date.accessioned2018-06-01T08:14:24Z-
dc.date.available2018-06-01T08:14:24Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationНадвинична, Т. Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології [Текст] / Т. Надвинична // Психологія і суспільство. - 2008. - № 1. - С. 63-87.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29195-
dc.description.abstractЗ метою подолання існуючих суперечностей, що супроводжують дослідження задачної проблематики, проаналізовано та струк-туровано основні дефініції, якими оперують науковці зазначеного напрямку, а також здійснена спроба психологічно обґрунтувати інноваційний підхід до визначення поняття “навчальна задача”, який покликаний за допомогою професійно реалізованого педагогічного керівництва освітнім процесом, вказати учню шлях вдосконалення не лише його знань та умінь, а й способи привласнення ним соціально значимих норм і цінностей.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectзадачаuk_UA
dc.subjectзавданняuk_UA
dc.subjectзадачна ситуаціяuk_UA
dc.subjectпроблемаuk_UA
dc.subjectпроблемна ситуаціяuk_UA
dc.subjectнавчальна ситуаціяuk_UA
dc.subjectучбова задачаuk_UA
dc.subjectнавчальна задачаuk_UA
dc.subjectсистема навчальних задачuk_UA
dc.subjectосвітня задачаuk_UA
dc.subjectвиховна задачаuk_UA
dc.subjectрозв’язання задачіuk_UA
dc.subjectпроцес розв’язування задачіuk_UA
dc.subjectскладністьuk_UA
dc.subjectтрудністьuk_UA
dc.subjectпроблемністьuk_UA
dc.subjectчіткістьuk_UA
dc.subjectвизначеністьuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectучбова діяльністьuk_UA
dc.subjectпізнавальна взаємодіяuk_UA
dc.titleТеоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психологіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2008, № 1 (31)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Надвинична.pdf587.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.