Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28474
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій В.-
dc.contributor.authorШляхова, Зоя-
dc.contributor.authorFurman, Anatoliy V.-
dc.contributor.authorShlyakhova, Zoya-
dc.date.accessioned2018-05-04T12:00:40Z-
dc.date.available2018-05-04T12:00:40Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationФурман, А. В. Інноваційна система модульно-розвивального навчання (узагальнення результатів виконання наукової програми) [Текст] / Анатолій В. Фурман, Зоя Шляхова // Психологія і суспільство. – 2012. – № 4. – С. 167-177.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28474-
dc.description.abstractАналітично висвітлюються результати 13-річного проведення науковцями і практиками фундаментального соціально-психологічного експерименту з упровадження інноваційної системи модульно-роз-вивального навчання в одній із загальноосвітніх шкіл м. Куп’янська Харківської області у її центральній ланці упредметнення - у психомистецькій організації паритетної освітньої взаємодії учасників навчального процесу. Обґрунтовуються психолого-педагогічні умови і чинники, психодіагностичні методики і ситуації, оргтехнологічні інваріанти і психодидактичні моделі, програмово-методичні засоби та інноваційні інструменти уможливлення модульно-розвивального освітнього циклу в наступності його пізнавально-інформаційного, нормативно-регуляційного, ціннісно-рефлексивного і духовно-креативного періодів. Детально описуються здобутки соціально-психологічної служби школи, особливості виконання педагогічним колективом програми дистанційної перепідготовки вчителя як психолога-дослідника. Подаються кількісні та якісні результати моніторингу системних експериментальних змін у життєдіяльності загальноосвітнього закладу та динаміки розвитку інтелектуальної, особистішої і психодуховної сфер учнів, а також фіксуються найбільш значущі продукти творчості освітян-новаторів. У підсумку чинний експеримент визнано не лише успішно здійсненим, а й переведено школу в режим науково забезпеченої та професійно здійснюваної інноваційної освітньої діяльності. The article highlights the results of the 13-years fundamental social-psychological experiment on implementation of the innovative system of module-developing education at the school of Kupiansk in its core link – in the psycho-artistic organization of equal educational interaction of the participants of educational process. The psychology- pedagogical conditions and factors, psycho-diagnostical methods and situations, organization-technological invariants and psycho-didactics models, program-methodical means and innovative instruments of enabling the module- developing education cycle in continuity of its cognitive- information, normative-regulative, valuable-reflective and spiritual-creative stages, have been considered. The achie- vements of the social-psychological school service, the fea- tures of carrying out by the pedagogical collective the curricu- lum of the distance retraining a teacher as a psychologist- investigator have been revealed. The qualitative and quan- titative results of monitoring of the system experimental changes in the activity of secondary school and the dyna- mics of the development of intellectual, personal and psycho-spiritual spheres of pupils have been presented; the significant results of creative work of educators-innovators have been documented. Finally, the experiment has been acknowledged not only as a successfully completed, but implemented into school regime as a scientifically grounded and professional innovative education activity.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectфундаментальний соціально-психологічний експериментuk_UA
dc.subject“Школа демократії”uk_UA
dc.subjectсистема модульно-розвивального навчання А.В. Фурманаuk_UA
dc.subjectсоціально -культурно-психологічний простір експериментальної школиuk_UA
dc.subjectпаритетна освітня взаємодіяuk_UA
dc.subjectпсихомистецькі технології навчанняuk_UA
dc.subjectпроблемно-модульна програмаuk_UA
dc.subjectнавчальний модульuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальний освітній циклuk_UA
dc.subjectграф-схема навчального курсуuk_UA
dc.subjectосвітній сценарійuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальний підручникuk_UA
dc.subjectосвітня програма самореалізації особистостіuk_UA
dc.subjectучитель як психолог-дослідникuk_UA
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.subjectекспертизаuk_UA
dc.subjectособистісна адаптованістьuk_UA
dc.subjectінноваційна освітня діяльністьuk_UA
dc.subjectfundamental social-psychological experiment,uk_UA
dc.subject“School of Democracy”uk_UA
dc.subjectsystem of module-developing education of A.V. Furmanuk_UA
dc.subjectsocial-cultural-psychological space of experimental schooluk_UA
dc.subjectequal education interactionuk_UA
dc.subjectpsycho-artistic technology of educationuk_UA
dc.subjectproblem-module curriculumuk_UA
dc.subjecteducation moduleuk_UA
dc.subjectmodule-developing education cycleuk_UA
dc.subjectgraph-schemes of education coursesuk_UA
dc.subjecteducation scenariouk_UA
dc.subjectmodule-developing text-bookuk_UA
dc.subjecteducation program of self-realization of a personalityuk_UA
dc.subjectteacher as a psychologist-investigatoruk_UA
dc.subjectmonitoringuk_UA
dc.subjectexpertiseuk_UA
dc.subjectpersonal adaptabilityuk_UA
dc.subjectinnovative education activityuk_UA
dc.titleІнноваційна система модульно-розвивального навчання (узагальнення результатів виконання наукової програми)uk_UA
dc.title.alternativeInnovative System of Module-Developing Education (generalization of the results of scientific program)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2012, № 4 (50)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурман.pdf568.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.