Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28428
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧебикін, Олексій-
dc.contributor.authorChebykin, Oleksiy-
dc.date.accessioned2018-04-27T12:18:15Z-
dc.date.available2018-04-27T12:18:15Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЧебикін, О. Емоційна регуляція пізнавальної діяльності: концепція, механізми, умови [Текст] / Олексій Чебикін // Психологія і суспільство. - 2017. - № 3. - С. 86-103.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28428-
dc.description.abstractДослідження висвітлює теоретичні уявлення, механізми і психолого-педагогічні умови ефективної регуляції пізнавальної діяльності школярів, характеризує повноту наявності емоційної складової у системних теоріях навчання, що мають достатньо чітку логіко-структурну організацію знання про структуру, закономірності та особливості розвитку процесу учіння. Водночас запропонована модель психологічних механізмів указаної регуляції, що взаємодоповнює поетапне розгортання учбової діяльності за орієнтувально-мотиваційним, виконавським і рефлексивно-оцінювальним компонентами і порівневе функціонування мотиваційного та емоційного (загального і спеціального) складників регуляції. Крім того, з’ясована своєрідність феноменального оприявнення емоціогенних ситуацій на трьох рівнях діяльного перебігу учіння залежно від характеру розвиткової зміни навчальних проблемних ситуацій, а саме від домінування провідного емоціогенного ефекту й від організаційних умов його досягнення до індивідуально-психологічних особливостей перебігу вмотивованого учіння та емоційної регуляції пошукової пізнавальної активності школярів. The research covers theoretical representations, mechanisms and psychological-pedagogical conditions of effective regulation of cognitive activity of schoolchildren, characterizes the completeness of the presence of an emotional component in system theories of learning that have sufficiently clear logical-structural organization of knowledge about the structure, patterns and peculiarities of development of the process of learning. At the same time, a model of psychological mechanisms of the mentioned regulation is proposed, which is complementary to the step by step deployment of educational activity by orientation-motivational, executive and reflexive-evaluation components and staged functioning of the motivational and emotional (general and special) components of regulation. In addition, the peculiarity of the phenomenal presentation of emotio-genic situations on the three levels of the active course of study is determined, depending on the nature of the developmental change of educational problem situations, namely on the domination of the leading emotiogenic effect and on the organizational conditions of its achievement to the individual-psychological peculiarities of the course of motivated learning and emotional regulation of the search cognitive activity of schoolchildren.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectлюдинаuk_UA
dc.subjectемоціїuk_UA
dc.subjectрегуляція пізнавальної діяльностіuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectучінняuk_UA
dc.subjectнавчальна проблемна ситуаціяuk_UA
dc.subjectучбова діяльністьuk_UA
dc.subjectемоціогенна ситуаціяuk_UA
dc.subjectемоційно-мотиваційний компонентuk_UA
dc.subjectпоетапне формування учбових дійuk_UA
dc.subjectпсихологічний механізмuk_UA
dc.subjectемоціогенний ефектuk_UA
dc.subjecthumanuk_UA
dc.subjectemotionsuk_UA
dc.subjectregulation of cognitive activityuk_UA
dc.subjectteachinguk_UA
dc.subjectlearninguk_UA
dc.subjecteducational problem situationuk_UA
dc.subjecteducational activityuk_UA
dc.subjectemotiogenic situationuk_UA
dc.subjectemotional and motivational componentuk_UA
dc.subjectphased formation of educational actionsuk_UA
dc.subjectpsychological mechanismuk_UA
dc.subjectemotiogenic effectuk_UA
dc.titleЕмоційна регуляція пізнавальної діяльності: концепція, механізми, умовиuk_UA
dc.title.alternativeEmotional regulation of cognitive activity: concept, mechanisms, conditionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2017. - № 3 (69)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чебикін.pdf621.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.