Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25441
Назва: Методологічні засади оцінки конкурентоспроможності продукції
Інші назви: Methodological principles of estimation the competitiveness of products
Автори: Сарай, Наталія Ізидорівна
Ключові слова: конкурентоспроможність продукції
параметри конкурентоспроможності
показники конкурентоспроможності
методи оцінки конкурентоспроможності
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Сарай Н.І. Методологічні засади оцінки конкурентоспроможності продукції / Н.І.Сарай // Сектори економіки в процесі реалізації державної регіональної політики: міжнар. наук.-практ. конф.: тези. – Тернопіль-Збараж. - 2017. – С. 296-299.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25441
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези_конкурентоспроможність продукції.pdf213.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.