Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25028
Назва: Мережевий маркетинг
Автори: Заячковська, Г. А.
Ключові слова: мережевий маркетин
маркетинговий план
мережева компанія
мережевий бізнес
дистриб'ютор
компанії МЛМ
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопіль, ТНЕУ
Бібліографічний опис: Заячковська Г. А. Мережевий маркетинг [Електронний ресурс] : консп. лекцій / Г. А. Заячковська. – Тернопіль : Економічна думка, 2016. – 68 с.
Короткий огляд (реферат): Видання містить теоретико-методичний навчальний матеріал з дисципліни «Мережевий маркетинг», спрямований на формування у студентів термінологічної бази, розвиток навиків володіння професійними прийомами, методами та способами їх застосування. Призначене для студентів напряму підготовки 6.030507 „Маркетинг” денної форми навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25028
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
мережевий.pdf364.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.