Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/24930
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГірняк, Галина-
dc.contributor.authorGirniak, Halyna-
dc.date.accessioned2017-12-06T10:05:23Z-
dc.date.available2017-12-06T10:05:23Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГірняк, Г. Експертно-психологічне дослідження якості модульно-розвивального підручника як центрального компонента навчально-книжкового комплексу [Текст] / Г. Гірняк // Психологія і суспільство. - 2012. - № 2. - С. 124-137.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/24930-
dc.description.abstractУ статті презентовано оргтехнологічну модель комплексної психолого-дидактичної експертизи інноваційних підручників для системи вищої освіти, розкрито специфіку параметрично-критеріального поля оцінювання навчальної книжки, а також висвітлено емпіричні результати досвідної апробації обстоюваної експертної системи. The article presents the orgtechnological model of complex psychological-didactical expertise of innovation textbooks for the system of higher education, the specific feature of parametrical-criterial field of a textbook’s evaluation has been revealed, and the empiric results of experience approbation of expert system which is being substantiated have been enlightened.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectнавчально-книжковий комплексuk_UA
dc.subjectнауково-методологічна експертизаuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальний підручникuk_UA
dc.subjectпараметриuk_UA
dc.subjectпоказники якостіuk_UA
dc.subjectкритерії оцінюванняuk_UA
dc.subjectпроцедураuk_UA
dc.subjectекспертно-ліцензійна групаuk_UA
dc.subjectкоефіцієнт розвитковостіuk_UA
dc.subjecttraining-book complexuk_UA
dc.subjectscientific-methodological expertiseuk_UA
dc.subjectmodule-developing textbookuk_UA
dc.subjectparametersuk_UA
dc.subjectindicators of qualityuk_UA
dc.subjectcriteria of evaluationuk_UA
dc.subjectprocedureuk_UA
dc.subjectexpert-license groupuk_UA
dc.subjectcoefficient of developmentuk_UA
dc.titleЕкспертно-психологічне дослідження якості модульно-розвивального підручника як центрального компонента навчально-книжкового комплексуuk_UA
dc.title.alternativeExpert-Psychological Investigation of the Quality of Module-Developing Textbook as Central Component of Training-Book Complexuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2012, № 2 (48)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гірняк Г..pdf983.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.