Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/24808
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Юлія-
dc.contributor.authorЦетнар, Лариса-
dc.contributor.authorMelnyk, Yuliya-
dc.contributor.authorTsetnar, Larysa-
dc.date.accessioned2017-12-04T13:51:56Z-
dc.date.available2017-12-04T13:51:56Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМельник, Ю. Стратегічне управління туристичним підприємством на міжнародному ринку [Текст] / Юлія Мельник, Лариса Цетнар // Психологія і суспільство. - 2012. - № 2. - С. 58-63.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/24808-
dc.description.abstractУ статті розкриті теоретичні та практичні аспекти стратегічного управління на міжнародному ринку туристичних послуг. Особлива увага приділена вибору оптимальної стратегії управління зазначеного спрямування, впливів зовнішнього і внутрішнього середовища на вдосконалення діяльності туристичного підприємства, сучасних тенденцій розвитку міжнародного ринку туристичних послуг, аналізу показників ефективного функціонування туристичної галузі за останні роки. Обґрунтована кластерна модель організації туристичної діяльності. The article deals with theoretical and practical aspects of strategic management at the international tourist market. Particular attention is paid to selecting management strategies in the international tourism market, the impact of external and internal environment on the performance of tourism enterprises, current trends in the international tourism market, analysis of indicators of tourism sector in recent years. The cluster model as a particular form of tourism is analyzed as well.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectміжнародний туризмuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UA
dc.subjectтуристичний кластерuk_UA
dc.subjectinternational tourismuk_UA
dc.subjectstrategic managementuk_UA
dc.subjecttourism enterpriseuk_UA
dc.subjecttourism clusteruk_UA
dc.titleСтратегічне управління туристичним підприємством на міжнародному ринкуuk_UA
dc.title.alternativeStrategic Management of Tourism Enterprise on the International Marketuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2012, № 2 (48)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мельник Ю..pdf499.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.