Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/24000
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧорний, Євген-
dc.contributor.authorChornyi, Yevhen-
dc.date.accessioned2017-11-03T14:06:43Z-
dc.date.available2017-11-03T14:06:43Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЧорний, Є. Концептуальне та емпіричне підґрунтя психологічного моделювання полікультурної освіти [Текст] / Євген Чорний // Психологія і суспільство. - 2011. - № 4. - С. 101-109.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/24000-
dc.description.abstractУ статті розкриваються зміст та обсяг поняття “полікультурна освіта”, дається визначення терміна “полікультурна особистість”. Охарактеризована сутність психічного та психологічного моделювання як методологічного фундамента і воднораз як технологічного інструментарію полікультурної освіти. Подана авторська типологія освітніх систем. Наведено основні чинники, цілі і критерії успішності реалізації трансформаційного моделювання освітнього простору в напрямку полікультурності, а також розкрито психологічний зміст етапів цього процесу. In the article the content and scope of “polycultural education” has been disclosed. It also provides a definition of “polycultural personality”. The concept of “mental modeling” and “psychological modeling” as a methodological basis and technological tools of polycultural education has been described. Author’s typology of educational systems is described. The basic factors, goals and success criteria for the implementation of the transformational model of educational space in the direction of polyculturalism are given in the text, and content of the stages of this process has been disclosed.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectполікультурна освітаuk_UA
dc.subjectмультикультуралізмuk_UA
dc.subjectентелогенетичнаuk_UA
dc.subjectтелеогенетичнаuk_UA
dc.subjectфлексіогенетична та аксіогенетична освітні системиuk_UA
dc.subjectпсихічне і психологічнеuk_UA
dc.subjectрефлексивнеuk_UA
dc.subjectтрендове і трансформаційне моделюванняuk_UA
dc.subjectpolycultural educationuk_UA
dc.subjectpolyculturalismuk_UA
dc.subjectentelogeneticuk_UA
dc.subjectteleogeneticuk_UA
dc.subjectfleksiogeneticuk_UA
dc.subjectaksiogenetic educational systemuk_UA
dc.subjectmental and psychological modelinguk_UA
dc.subjectreflexiveuk_UA
dc.subjecttrending and modeling transformationaluk_UA
dc.titleКонцептуальне та емпіричне підґрунтя психологічного моделювання полікультурної освітиuk_UA
dc.title.alternativeConceptual and empiric grounds of psychological simulation of polycultural educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2011, № 4 (46)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чорний Є..pdf523.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.