Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23906
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГірняк, Галина-
dc.contributor.authorHirniak, Halyna-
dc.date.accessioned2017-10-31T13:24:57Z-
dc.date.available2017-10-31T13:24:57Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГірняк, Г. Обґрунтування понятійно-категорійного апарату дослідження та структурно-функціональної моделі навчально-книжкового комплексу [Текст] / Галина Гірняк // Психологія і суспільство. - 2011. - № 3. - С. 171-186.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23906-
dc.description.abstractУ статті на теоретико-методологічному рівні психологічного пізнання окреслено термінологічне поле зазначеної проблематики, здійснено порівняльний аналіз парадигмального підґрунтя різних типів навчально-книжкових комплексів, з’ясовано основні групи функціональних ознак сучасних навчальних книжок (носій освітнього змісту, організатор процесу вітакультурного розвитку студентів, чинник розвитку психодуховних процесів, станів, властивостей і тенденцій, засіб долучення до безперервного культуротворення шляхом занурення у глибинні пласти загальнолюдського досвіду та внутрішнього психодуховного самовивільнення), а також критеріально виокремлено та обґрунтовано з позицій сучасної педагогічної і вікової психології структурні компоненти цього складного психодидактичного інструменту. In the article on the theoretical and methodological level of knowledge the terminological field of the mentioned sphere of problems is outlined, the comparative analysis of paradigmatic bases of various types of educational book complexes is carried out, the basic groups of the functional characteristics of modern textbooks (carrier of the educational content; organizer of vita-cultural development of students, factor of psycho-spiritual processes, states and properties; immersion in the deep layers of general experience and internal psycho-spiritual self-liberation), also the structural components of this complex psycho-didactic tool are criterialy identified and justified in terms of modern educational psychology.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectнавчально-книжковий комплексuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectтекстuk_UA
dc.subjectзнакuk_UA
dc.subjectсимволuk_UA
dc.subjectзмістовий модульuk_UA
dc.subjectпарадигма освітиuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальний підручникuk_UA
dc.subjectчитацька діяльністьuk_UA
dc.subjectпсихокультурний розвитокuk_UA
dc.subjecteducational-book complexuk_UA
dc.subjectsocializationuk_UA
dc.subjecttextuk_UA
dc.subjectsignuk_UA
dc.subjectsymboluk_UA
dc.subjectthe paradigm of educationuk_UA
dc.subjectreading activitiesuk_UA
dc.subjectpsycho-cultural developmentuk_UA
dc.titleОбґрунтування понятійно-категорійного апарату дослідження та структурно-функціональної моделі навчально-книжкового комплексуuk_UA
dc.title.alternativeSubstantiation of conceptual-category apparatus of investigation and structural-functional model of training-book complexuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2011, № 3 (45)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гірняк Г..pdf673.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.