Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23743
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бугерко, Ярослава | - |
dc.contributor.author | Buherko, Yaroslava | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-26T12:07:26Z | - |
dc.date.available | 2017-10-26T12:07:26Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Бугерко, Я. Рефлексивна сутність лонгітюдного інноваційно-психологічного експерименту з модульно-розвивального навчання [Текст] / Ярослава Бугерко // Психологія і суспільство. - 2011. - № 2. - С. 137-153. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23743 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості рефлексивного довкілля-середовища як такої організованості освітнього процесу, яка дозволяє максимально повно реалізувати позитивний потенціал вчителя і учня в розумовому, соціальному, екзистенційному і духовному розвитку, внутрішньо мотивуючи їхню сумісну розвивальну взаємодію. Аналізується сутність лонгі-тюдного інноваційно-психологічного експерименту, який полягає в поетапному переході школи від традиційної освітньої моделі до модульно-розвивальної і містить такі етапи, як підготовчо-організаційний, діагностико-концептуальний, формувально-розвивальний і результативно-узагальнювальний. Визначені умови, принципи і показники рефлексивно-співтворчого середовища в інноваційній системі навчання на кожному із зазначених етапів; показано, що використання ефективних технологій і методів інноваційної освіти, створення повноцінного рефлексивного освітнього часопростору забезпечують цілеспрямований розвиток рефлексивних процесів в учасників модульно-розвивального навчання, уможливлюють прийняття ними продуктивного стилю життя, що дозволяє мобілізувати і реалізувати свої кращі здібності і рефлексивно-творчі ресурси особистості у цілому. The article describes the peculiar features of the reflexive environment as an organization of the training process, which makes it possible to realize the positive potential of a teacher and a pupil in the mental, social, existential and spiritual development, motivating their common deve- loping interaction from the inner. The essence of the longitude innovative-psychological experiment, which means the gradual transition of school from the traditional educational model to the module-developing and includes such stages as preparatory-organizational, diagnostic-con-ceptual, forming-developing and resultive-generalizing, is analyzed. The conditions, principles and indicators of reflexive-intercreative environment in the innovative system of education at each of the mentioned stages are determined; it is proved that the use of the efficient techniques and methods of innovative education, creation of the complete reflexive educational time-space provide an aim-oriented development of reflexive processes of the participants of the module-developing education, make possible the adoption of the efficient way of life, which allows to mobilize and bring to life their best talents. | uk_UA |
dc.publisher | ТНЕУ | uk_UA |
dc.subject | освітня діяльність | uk_UA |
dc.subject | рефлексивність | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальна система навчання A.B. Фурмана | uk_UA |
dc.subject | рефлексивне освітнє довкілля-середовище | uk_UA |
dc.subject | лонтітюднийінноваційно-психологічний експеримент | uk_UA |
dc.subject | рефлексивно-співтворча взаємодія | uk_UA |
dc.subject | розвиток рефлексивності | uk_UA |
dc.subject | education activity | uk_UA |
dc.subject | reflexivity | uk_UA |
dc.subject | module-developing system of education of A.V. Furman | uk_UA |
dc.subject | reflexive educational environment | uk_UA |
dc.subject | longitude innovative-psychological experiment | uk_UA |
dc.subject | reflexive-intercreative interaction | uk_UA |
dc.subject | development of reflexivity | uk_UA |
dc.title | Рефлексивна сутність лонгітюдного інноваційно-психологічного експерименту з модульно-розвивального навчання | uk_UA |
dc.title.alternative | Reflexive essence of longitude innovative-psychological experiment in module-development education | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2011, № 3 (45) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бугерко Я..pdf | 1.33 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.