Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23743
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБугерко, Ярослава-
dc.contributor.authorBuherko, Yaroslava-
dc.date.accessioned2017-10-26T12:07:26Z-
dc.date.available2017-10-26T12:07:26Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБугерко, Я. Рефлексивна сутність лонгітюдного інноваційно-психологічного експерименту з модульно-розвивального навчання [Текст] / Ярослава Бугерко // Психологія і суспільство. - 2011. - № 2. - С. 137-153.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23743-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості рефлексивного довкілля-середовища як такої організованості освітнього процесу, яка дозволяє максимально повно реалізувати позитивний потенціал вчителя і учня в розумовому, соціальному, екзистенційному і духовному розвитку, внутрішньо мотивуючи їхню сумісну розвивальну взаємодію. Аналізується сутність лонгі-тюдного інноваційно-психологічного експерименту, який полягає в поетапному переході школи від традиційної освітньої моделі до модульно-розвивальної і містить такі етапи, як підготовчо-організаційний, діагностико-концептуальний, формувально-розвивальний і результативно-узагальнювальний. Визначені умови, принципи і показники рефлексивно-співтворчого середовища в інноваційній системі навчання на кожному із зазначених етапів; показано, що використання ефективних технологій і методів інноваційної освіти, створення повноцінного рефлексивного освітнього часопростору забезпечують цілеспрямований розвиток рефлексивних процесів в учасників модульно-розвивального навчання, уможливлюють прийняття ними продуктивного стилю життя, що дозволяє мобілізувати і реалізувати свої кращі здібності і рефлексивно-творчі ресурси особистості у цілому. The article describes the peculiar features of the reflexive environment as an organization of the training process, which makes it possible to realize the positive potential of a teacher and a pupil in the mental, social, existential and spiritual development, motivating their common deve- loping interaction from the inner. The essence of the longitude innovative-psychological experiment, which means the gradual transition of school from the traditional educational model to the module-developing and includes such stages as preparatory-organizational, diagnostic-con-ceptual, forming-developing and resultive-generalizing, is analyzed. The conditions, principles and indicators of reflexive-intercreative environment in the innovative system of education at each of the mentioned stages are determined; it is proved that the use of the efficient techniques and methods of innovative education, creation of the complete reflexive educational time-space provide an aim-oriented development of reflexive processes of the participants of the module-developing education, make possible the adoption of the efficient way of life, which allows to mobilize and bring to life their best talents.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectосвітня діяльністьuk_UA
dc.subjectрефлексивністьuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальна система навчання A.B. Фурманаuk_UA
dc.subjectрефлексивне освітнє довкілля-середовищеuk_UA
dc.subjectлонтітюднийінноваційно-психологічний експериментuk_UA
dc.subjectрефлексивно-співтворча взаємодіяuk_UA
dc.subjectрозвиток рефлексивностіuk_UA
dc.subjecteducation activityuk_UA
dc.subjectreflexivityuk_UA
dc.subjectmodule-developing system of education of A.V. Furmanuk_UA
dc.subjectreflexive educational environmentuk_UA
dc.subjectlongitude innovative-psychological experimentuk_UA
dc.subjectreflexive-intercreative interactionuk_UA
dc.subjectdevelopment of reflexivityuk_UA
dc.titleРефлексивна сутність лонгітюдного інноваційно-психологічного експерименту з модульно-розвивального навчанняuk_UA
dc.title.alternativeReflexive essence of longitude innovative-psychological experiment in module-development educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2011, № 3 (45)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бугерко Я..pdf1.33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.