Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23332
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГірняк, Галина-
dc.contributor.authorGirnyak, Halyna-
dc.date.accessioned2017-10-09T11:20:57Z-
dc.date.available2017-10-09T11:20:57Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГірняк, Г. Психосемантичні інваріанти проектування навчальних книг [Текст] / Галина Гірняк // Психологія і суспільство. - 2010. - № 1. - С. 183-190.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23332-
dc.description.abstractУ статті на теоретико-методологічному рівні дослідження аналізуються психосемантичні інваріанти проектування навчальних книг (знак і символ як факти культури, слово і текст як основні одиниці письмової мови, предметне значення (денотат, зміст знаків) як культурний засіб організації розуміння, особистісний смисл і життєвий сенс як чинники формування свідомості). Воднораз обстоюється ідея, що зазначені інваріанти можуть слугувати критеріями розмежування рівнів оволодіння студентами навчальною інформацією, а відтак і є потенційними параметрами ефективної читацької діяльності останніх. In an article on the theoretical and methodological level, the study analyzed psychosemantic invariants designing educational books (a sign and symbol of a culture of evidence, call and text as the basic unit of written language, the objective value (denotatum, the content of signs) as a means of organizing cultural understanding, personal sense and meaning of life as factors in the formation of consciousness). And also promote the idea that the above invariants can at the same time serve as criteria for distinguishing levels of student mastery of educational information, and therefore the potential parameters of the effective reading of the latter.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectвітакультурна парадигмаuk_UA
dc.subjectпідручникотворенняuk_UA
dc.subjectзнакuk_UA
dc.subjectсимволuk_UA
dc.subjectсловоuk_UA
dc.subjectтекстuk_UA
dc.subjectмоваuk_UA
dc.subjectнавчальна книга денотатuk_UA
dc.subjectзначенняuk_UA
dc.subjectпоняттяuk_UA
dc.subjectособистісний смислuk_UA
dc.subjectжиттєвий сенсuk_UA
dc.subjectпсихосемантикаuk_UA
dc.subjectкультурні кодиuk_UA
dc.subjectдекодуванняuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectінваріантuk_UA
dc.subjectвербально-логічне мисленняuk_UA
dc.subjectтлумаченняuk_UA
dc.subjectінтерпретаціяuk_UA
dc.subjectvitacultural paradigmuk_UA
dc.subjectcreation of textbookuk_UA
dc.subjectsignuk_UA
dc.subjectsymboluk_UA
dc.subjectworduk_UA
dc.subjecttextuk_UA
dc.subjectlanguageuk_UA
dc.subjecteducational books denotatumuk_UA
dc.subjectmeaninguk_UA
dc.subjectconceptuk_UA
dc.subjectpersonal meaninguk_UA
dc.subjectthe meaning of lifeuk_UA
dc.subjectpsychosemanticsuk_UA
dc.subjectcultural codesuk_UA
dc.subjectdecodinguk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.subjectinvariantuk_UA
dc.subjectverbal-logical thinkinguk_UA
dc.subjectexplanationuk_UA
dc.subjectinterpretationuk_UA
dc.titleПсихосемантичні інваріанти проектування навчальних книгuk_UA
dc.title.alternativePsychosemantic invariants of projecting of training booksuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2010, № 1 (39)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гірняк Г..pdf479.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.