Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16883
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурсик, Катерина Андріївна-
dc.date.accessioned2017-03-16T13:40:46Z-
dc.date.available2017-03-16T13:40:46Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationФурсик, К. А. Формування організаційної культури сучасного підприємства : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03060104 – менеджмент зовнішньоекономічної діяльності магістер. програма – міжнародний інвестиційний менеджмент / Катерина Андріївна Фурсик ; наук. керівник к.е.н., доцент О. Ф. Мигаль. – Тернопіль, 2017. – 107 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16883-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні засади формування організаційної культури підприємства, її функції та типи. Досліджено процес формування організаційної культури за матеріалами досліджуваного підприємства. Розроблено шляхи вдосконалення організаційної культури підприємства «Тойота-Україна» на основі впровадження стратегії адаптації корпоративної культури на вітчизняному ринку та формування бізнес-моделі мотивації персоналу як фактору покращення його організаційної культури.uk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectорганізаційна культура підприємстваuk_UA
dc.subjectтипи організаційної культуриuk_UA
dc.subjectформування організаційної культуриuk_UA
dc.subjectбізнес-модельuk_UA
dc.titleФормування організаційної культури сучасного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeOrganizational culture formation of the modern enterpriseuk_UA
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурсик К.А., МАУНм-21.pdf2.55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
ДОДАТКИ Фурсик К.А., МАУНм-21.pdf921.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.