Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16880
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРибачок, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2017-03-16T13:37:16Z-
dc.date.available2017-03-16T13:37:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРибачок, І. Ю. Міжнародне партнерство як форма виходу компанії на зарубіжні ринки : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03060104 – менеджмент зовнішньоекономічної діяльності магістер. програма – міжнародний інвестиційний менеджмент / Ірина Юріївна Рибачок ; наук. керівник к.е.н., доцент І. А. Підгурська. – Тернопіль, 2017. – 104 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16880-
dc.description.abstractРозроблені пропозиції щодо вдосконалення механізму налагодження економічної співпраці з іноземними партнерами при виході на зарубіжні ринки.uk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectміжнародне партнерствоuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічні партнериuk_UA
dc.subjectВидавництво «Школярик»uk_UA
dc.subjectміжнародний ринокuk_UA
dc.titleМіжнародне партнерство як форма виходу компанії на зарубіжні ринкиuk_UA
dc.title.alternativeInternational Partnership as a form of output into foreign marketsuk_UA
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.