Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13688
Назва: Маркетинг релігійних організацій у просторі сучасної вітчизняної некомерційної сфери
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: релігійна організація, маркетинг релігійних організацій, релігійні конгрегації
Дата публікації: 2014
Видавництво: Терн. націон. техн. ун-т ім. І. Пулюя
Бібліографічний опис: Борисова Т. М. Маркетинг релігійних організацій у просторі сучасної вітчизняної некомерційної сфери / Т. М. Борисова // Галицький економічний вісник. –2014.–№ 3 (46).–С. 171–182
Короткий огляд (реферат): Порушено проблему маркетизації сфери релігійних конгрегацій через призму і в контексті українських реалій та реалій країн із розвиненою економікою. У координатах «Україна – світ» проаналізовано найвагоміші соціальні та економічні умови діяльності релігійних організацій, серед яких політичні та соціально-культурні зміни, фінансові виклики, виклики лідерства, а також визначено перспективи розвитку українських релігійних конгрегацій на засадах творчої імплементації зарубіжного досвіду маркетизації і з урахуванням вітчизняних умов. Представлено модель модифікації ринкових орієнтацій релігійних організацій. На основі аналізу визначень поняття «маркетинг релігійної організації» виявлено їх спільні риси. Виявлено низку особливостей елементів комплексу маркетингу релігійних організацій. На основі результатів дослідження запропоновано низку рекомендацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13688
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисова (19.09.14).pdf263.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.