Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13526
Назва: Особливості формування маркетингової стратегії торговельно-розважального підприємства
Автори: Іванечко, Неля Ростиславівна
Ключові слова: елементи маркетингового комплексу сфери послуг
elements of marketing service
особливості послуг
service features
види об’єктів інфраструктури ринку послуг дозвілля
types of infrastructure market for leisure
Дата публікації: 2010
Видавництво: Наука молода
Бібліографічний опис: Наука молода. - 2010. - № 14. - С. 31-34.
Короткий огляд (реферат): Визначено поняття торговельно-розважального підприємства та види об’єктів інфраструктури ринку послуг дозвілля. Розглянуто особливості сфери послуг. Запропоновано визначення маркетингової стратегії торговельно-розважального підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13526
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.