Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/13447
Назва: Формування комплексу маркетингу на світовому ринку творів мистецтва
Автори: Мельник, Юлія Віталіївна
Ключові слова: комплекс маркетингу
marketing mix
світовий ринок творів мистецтва
global art market
оцінка творів мистецтва
evaluation of artworks
Дата публікації: 2013
Видавництво: Хмельницький економічний університет
Бібліографічний опис: Мельник, Ю.В. Формування комплексу маркетингу на світовому ринку творів мистецтва [Текст] / Юлія Віталіївна Мельник // Наука й економіка. – 2013. – Вип.4 (32). – Ч.І. – С.130-137.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемам адаптації інструментів маркетингу до специфіки світового ринку творів мистецтва. Досліджено теоретичні підходи до формування комплексу маркетингу на арт-ринку і його основні складові: предмет мистецтва як товар, ціноутворення і канали розподілу, просування на арт-ринку. Визначено характерні риси світового ринку творів мистецтва, що впливають на формування маркетингового комплексу на даному ринку. Розроблено концептуальну модель маркетинг-міксу на світовому ринку творів мистецтва.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/13447
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
melnyk 6.pdf492.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.