Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/12444
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозлова, Тамара-
dc.contributor.authorKozlova, Tamara-
dc.date.accessioned2017-02-09T13:52:52Z-
dc.date.available2017-02-09T13:52:52Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКозлова, Т. Дверцята у світ Дитячої Долі [Текст] / Тамара Козлова // Психологія і суспільство. - 2014. - № 2. - С. 129-138.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/12444-
dc.description.abstractУ вигляді семи смислових кроків відрефлексовані як ідейно-концептуальні результати двадцятирічного фундаментального експериментування щодо зміни освітньої моделі ліцею, так і емпіричні, суто досвідно зорієнтовані, персоніфіковано психодидактичні. Щонайперше сутнісному порівняльному аналізу піддані класно-урочна і модульно-розвивальна системи навчання, чітко окреслені переваги і практичні здобутки останньої як інноваційної педагогічної технології, котра засобами циклічно-вчинкового проектування і психо-мистецького зреалізування гарантує збалансований інтелектуальний, соціальний, ціннісно-смисловий і духовний розвиток вихованців. Особлива увага зосереджена на одному з найголовніших інструментів упровадження цієї технології - на модульно-розвивальному підручнику, котрий, повно задіюючи мотиваційні ресурси молодших школярів, актуалізує в них у процесі навчання позитивний потенціал, істотно прискорюючи їхнє становлення і як суб’ єктів суспільного повсякдення, і як діяльних особистостей, і як яскравих, учинково налаштованих до світу, індивідуальностей. As seven contextual steps the results of 20 years period of fundamental experimenting in the change of educational model of lyceum have been reflexed as idea-conceptual and empirical, exclusively oriented on experience, personific psychodidactical ones. Firstly the class-lesson and module- developing systems of education have been analyzed, the advantages and practical achievements of the last as an innovative pedagogical technology, which, by means of cyclic-act projecting and psycho-artistic realization assures the balanced intellectual, social, value-notional and spiritual development of a pupil, have been outlined. Special attention is concentrated on one of the most important means of implementation of this technology - on the module-developing text-book, which, completely involving motivation resources ofjunior pupils, actualizes the positive potential of these pupils in the process of studying, essentially increasing their attitude as subjects of social everyday life and as active personalities and prominent, actionally adapted to the world personalities.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.subjectсвідомість дитиниuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальне навчанняuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічний змістuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальний підручникuk_UA
dc.subjectосвітній сценарійuk_UA
dc.subjectінноваційне навчання як мистецьке дійствоuk_UA
dc.subjectполімотиваціяuk_UA
dc.subjectміжособистісна паритетністьuk_UA
dc.subjectдуховністьuk_UA
dc.subjectUkraineuk_UA
dc.subjectconsciousness of a childuk_UA
dc.subjectmodule- developing educationuk_UA
dc.subjectpsychologic-pedagogical contentuk_UA
dc.subjectmodule-developing text-bookuk_UA
dc.subjecteducational scenariouk_UA
dc.subjectinnovative training as an artistic performanceuk_UA
dc.subjectpolimotivationuk_UA
dc.subjectinterpersonal parityuk_UA
dc.subjectspiritualityuk_UA
dc.titleДверцята у світ Дитячої Доліuk_UA
dc.title.alternativeDoors into the World of Children Fateuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2014. - № 2 (56)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Козлова Т..pdf775.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.