Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/11038
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСабецька, Тетяна Ігорівна-
dc.date.accessioned2017-02-02T17:26:10Z-
dc.date.available2017-02-02T17:26:10Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСабецька Т.І. Історичні передумови становлення та сучасний стан ринку маркетингових досліджень в Україні / Т.І. Сабецька // Економіка і управління. – 2010. – №4. – С. 126–132.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/11038-
dc.description.abstractУ статті досліджено сучасний стан та особливості розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні, вивчено динаміку основних показників, що його описують, виявлено головні проблеми розвитку вітчизняного маркетингового ринку та окреслено основні шляхи їх подолання.uk_UA
dc.publisherВидавництво журналу "Економіка і управління"uk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectмаркетинговий ринокuk_UA
dc.subjectметоди маркетингових дослідженьuk_UA
dc.subjectринок маркетингових досліджень Україниuk_UA
dc.titleІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ СТАНОВЛЕННЯ ТА СУЧАСНИЙ СТАН РИНКУ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В УКРАЇНІuk_UA
dc.title.alternativeHISTORICAL BACKGROUNDS OF FORMATION AND PECULARITIES OF THE MODERN STATE OF THE MARKET OF MARKETING RESEARCH IN UKRAINEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.