Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/10938
Назва: Сутність дидактичної емоційної взаємодії " викладач-студент"
Інші назви: The essence of the didactic emotional interaction "lecturer-student"
Автори: Зарішняк, Інна Миколаївна
Ключові слова: дидактична взаємодія
викладач-студент
педагог
педагогічні стосунки
Дата публікації: 2008
Видавництво: Вінниця, Наукові записки
Бібліографічний опис: Зарішняк І. М. Сутність дидактичної емоційної взаємодії «викладач-студент» / І. М. Зарішняк // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія: зб. наук. пр.– Вінниця: Едельвейс і К, 2008. –Вип. 23. – С.52-55.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено дефініція "дидактичний емоційна взаємодія", "викладач-студент", розглянуті поняття "педагогічні відношення", "навчальне співробітництво", "педагогічне спілкування" і така його характеристика як діалогічність крізь призму навчального емоційного взаємодії "викладач-студент". В статье определена дефиниция "дидактическое эмоциональное взаимодействие", "преподаватель-студент", рассмотрены понятия "педагогические отношение", "учебное сотрудничество", "педагогическое общение" и такая его характеристика как диалогичность сквозь призму учебного эмоционального взаимодействия "преподаватель-студент"
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/10938
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скан 1 февр. 2017 г., 09.09.pdf4.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.