Перегляд зібрання за групою - Теми price

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 12 із 12
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013Аналітичне обгрунтування цінової політики підприємстваСерединська, Віра Миколаївна; Загородна, Ольга Михайлівна
2022Ключові аспекти ціноутворення як елемент маркетингової політики підприємстваМогилевська, Ольга; Слободяник, Анна; Данилевська-Жугунісова, Ольга; Mogilevska, Olga; Slobodyanyk, Anna; Danilevska-Zhugunisova, Olga
2014Напрямки розробки цінової політики підприємств регіонуСарай, Наталія
2022Науковий внесок Кейнса у розвиток теорії державного, фінансового та грошово-кредитного регулюванняЧирак, Ірина; Chyrak, Iryna
2009Організаційно-економічні засади забезпечення конкурентоспроможності підприємств машинобудівної галузі в умовах рецесіїДідоренко, Тетяна Василівна; Didorenko, Tetyana Vasylivna
2004Організаційно-економічні засади підвищення ефективності виробництва в зернопродуктовому підкомплексі АПКЛещик, Ірина Богданівна; Leshchik, Iryna Bogdanivna
2018Особливості розвитку конкурентних переваг підприємства за сучасних умов функціонуванняБерницька, Дарія
2006Податки на споживання в Україні: фіскальні ефекти і цінові наслідкиСидор, Ірина Петрівна; Sydor, Iryna Petrivna
2012Регіональні особливості формування і розвитку споживчого ринку УкраїниКондра, О.
2020Розвиток бджільництва в Україні; досягнуті успіхи, необхідність маркетингової кооперації в галузі, стратегія медового бізнесуДудар, Тарас; Dudar, Taras
2016Система маркетингових інструментів у ресторанному бізнесіТурчин, Люба
2019Цінові зв’язки між ринками акцій та облігаційБлагун, Іван; Blagun, Ivan