Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20448
Назва: Ціннісно-орієнтаційні чинники особистісного розвитку студентів-психологів
Автори: Фурман, Анатолій Анатолійович
Ключові слова: цінності, ціннісні орієнтації, аксіосфера, особистісний розвиток, професійне становлення, атитюди, установки, цілі, самореалізація.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Психологія і суспільство. - 2009. – №3. – С. 148-157.
Бібліографічний опис: Фурман А. Ціннісно-орієнтаційні чинники особистісного розвитку студентів-психологів / А.А. Фурман // Психологія і суспільство. - 2009. – №3. – С. 148-157.
Короткий огляд (реферат): Уперше експериментально обґрунтовано концептуально-методичну модель дослідження впливу ціннісних орієнтацій на особистісно-професійне становлення майбутніх психологів у складі цілісного набору параметрів, психодіагностичних критеріїв; емпірично встановлено ціннісно-орієнтаційні детермінанти особистісного розвитку майбутніх психологів; описано специфіку особистісних профілів студентів-психологів у контексті функціонування їхньої системи цінностей і смисложиттєвих орієнтацій; обґрунтовано та розроблено комплексну програму рекомендацій щодо формування професійно важливих рис та якостей майбутніх психологів; розширено та поглиблено розуміння психологічних механізмів та особистісних властивостей, ціннісних орієнтацій, що є основоположними чинниками особистісного розвитку майбутніх психологів; запропоновано нові принципи процедури отримання та інтерпретації показників-рівнів і тенденцій розвитку аксіосфери студентів-психологів на етапі стабілізації ціннісної детермінації їх учбово-професійної діяльності; дістало подальшого розвитку психологічне дослідження взаємозв’язку освітнього простору ВНЗ (у контексті особистісно-розвивального підходу) з особливостями розвитку ціннісно-орієнтаційних чинників професійної підготовки майбутніх психологів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20448
ISSN: 1810-2131
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
faa_3_09.pdf326.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.