Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20448
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій Анатолійович-
dc.date.accessioned2017-06-06T06:31:40Z-
dc.date.available2017-06-06T06:31:40Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationФурман А. Ціннісно-орієнтаційні чинники особистісного розвитку студентів-психологів / А.А. Фурман // Психологія і суспільство. - 2009. – №3. – С. 148-157.uk_UA
dc.identifier.issn1810-2131-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20448-
dc.description.abstractУперше експериментально обґрунтовано концептуально-методичну модель дослідження впливу ціннісних орієнтацій на особистісно-професійне становлення майбутніх психологів у складі цілісного набору параметрів, психодіагностичних критеріїв; емпірично встановлено ціннісно-орієнтаційні детермінанти особистісного розвитку майбутніх психологів; описано специфіку особистісних профілів студентів-психологів у контексті функціонування їхньої системи цінностей і смисложиттєвих орієнтацій; обґрунтовано та розроблено комплексну програму рекомендацій щодо формування професійно важливих рис та якостей майбутніх психологів; розширено та поглиблено розуміння психологічних механізмів та особистісних властивостей, ціннісних орієнтацій, що є основоположними чинниками особистісного розвитку майбутніх психологів; запропоновано нові принципи процедури отримання та інтерпретації показників-рівнів і тенденцій розвитку аксіосфери студентів-психологів на етапі стабілізації ціннісної детермінації їх учбово-професійної діяльності; дістало подальшого розвитку психологічне дослідження взаємозв’язку освітнього простору ВНЗ (у контексті особистісно-розвивального підходу) з особливостями розвитку ціннісно-орієнтаційних чинників професійної підготовки майбутніх психологів.uk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство. - 2009. – №3. – С. 148-157.uk_UA
dc.subjectцінності, ціннісні орієнтації, аксіосфера, особистісний розвиток, професійне становлення, атитюди, установки, цілі, самореалізація.uk_UA
dc.titleЦіннісно-орієнтаційні чинники особистісного розвитку студентів-психологівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
faa_3_09.pdf326.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.