Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16076
Назва: Бенчмаркінг як методологія удосконалення управління сільськогосподарськими підприємствами
Інші назви: Benchmarking as a methodology of improving management of argicultural enterprises
Автори: Зелінська, Антоніна
Zelinska, Antonina
Дата публікації: 2011
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Зелінська, А. Бенчмаркінг як методологія удосконалення управління сільськогосподарськими підприємствами [Текст] / Антоніна Зелінська // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2011. - № 5-1. - С. 105-112.
Короткий огляд (реферат): Досліджено можливості застосування бенчмаркінгу як інструмента підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств. Розроблено концептуальну модель організації процесу бенчмаркінгу аграрних підприємств, які спеціалізуються на виробництві біоенергетичних культур.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16076
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2011 Випуск 5-1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зелінська А..pdf308.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.