Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16076
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗелінська, Антоніна-
dc.contributor.authorZelinska, Antonina-
dc.date.accessioned2017-03-03T14:20:21Z-
dc.date.available2017-03-03T14:20:21Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗелінська, А. Бенчмаркінг як методологія удосконалення управління сільськогосподарськими підприємствами [Текст] / Антоніна Зелінська // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2011. - № 5-1. - С. 105-112.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16076-
dc.description.abstractДосліджено можливості застосування бенчмаркінгу як інструмента підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств. Розроблено концептуальну модель організації процесу бенчмаркінгу аграрних підприємств, які спеціалізуються на виробництві біоенергетичних культур.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleБенчмаркінг як методологія удосконалення управління сільськогосподарськими підприємствамиuk_UA
dc.title.alternativeBenchmarking as a methodology of improving management of argicultural enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2011 Випуск 5-1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зелінська А..pdf308.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.