Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-8 зі 8.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Методичні засади визначення якості продукції підприємств в умовах інноваційного розвиткуДерманська, Людмила Василівна
2016Оцінювання конкурентоспроможності продукції у системі маркетингуСерединська, Віра Миколаївна
2010Стандартизація і сертифікація - запорука якості нового товаруОниськів, Віталій; Onyskiv, Vitaliy
2011Організаційні основи розвитку аграрного маркетингу з використанням міжнародного досвідуЗигрій, Ольга
2016-04-26Оцінювання конкурентоспроможності з позицій учасників ринкуСерединська, Віра Миколаївна
2011Організаційні основи розвитку аграрного маркетингу з використанням міжнародного досвідуЗигрій, Ольга Володимирівна
2018-04-26Оцінка конкурентоспроможності продукціїСерединська, Віра Миколаївна; Федорович, Роман Володимирович
2017Метод сум в аналізі конкурентоспроможності продукціїСерединська, Віра Миколаївна