Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 16.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015МАРКЕТИНГ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ ТА МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ УКРАЇНИ: РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯБорисова, Тетяна Михайлівна
2015ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ НЕКОМЕРЦІЙНИХ СУБ’ЄКТІВ СФЕРИ ОХОРОНИ ПРИРОДНОГО ДОВКІЛЛЯБорисова, Тетяна Михайлівна
2015Сучасні методологічні аспекти маркетингу некомерційних суб’єктівБорисова, Тетяна Михайлівна
2015Monitoring of Public Service Advertising in Current TV and Radiospace of UkraineБорисова, Тетяна Михайлівна
2015МАРКЕТИНГ БЛАГОДІЙНИХ І ВОЛОНТЕРСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙБорисова, Тетяна Михайлівна
2015АКТУАЛЬНІСТЬ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ І ПРОФЕСІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА СПІЛОКБорисова, Тетяна Михайлівна
2015Некоммерческий маркетинг в контексте пространственно-временного подходаБорисова, Тетяна Михайлівна
2015СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА У ВІТЧИЗНЯНОМУ ТЕЛЕРАДІОПРОСТОРІ: РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯБорисова, Тетяна Михайлівна
2015МАРКЕТИНГ ЕКОЛОГІЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ У РОЗВИТКУ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙБорисова, Тетяна Михайлівна
2015СУЧАСНІ ВИКЛИКИ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ОРГАНІЗАЦІЯМ СФЕРИ ОХОРОНИ ПРИРОДНОГО ДОВКІЛЛЯ УКРАЇНИБорисова, Тетяна Михайлівна