Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 14.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2011Критерії сегментування ринку міжнародних туристичних послугЗаячковська, Галина Адамівна
2011Маркетинг міжнародних туристичних послуг: міжкультурний підхідЗаячковська, Галина Адамівна
2011Теоретичні аспекти сегментації ринку міжнародних туристичних послугЗаячковська, Галина Адамівна
2011Туристичний імідж України: суть та проблеми формуванняЗаячковська, Галина Адамівна
2011Концепція сталого розвитку сфери туризму як засіб післякризового відновлення галузіЗаячковська, Галина Адамівна
2011Міжнародний туризм в Україні: проблеми розвитку та шляхи вирішенняЗаячковська, Галина Адамівна
2011Туристичний бренд країниЗаячковська, Галина Адамівна
2011Ціноутворення у сфері міжнародного туризму: теоретико-методологічні засадиЗаячковська, Галина Адамівна
2011Соціальні мережі як засіб просування туристичного продукту на світовому ринкуЗаячковська, Галина Адамівна
2011STP – маркетинг на ринку міжнародних туристичних послугЗаячковська, Галина Адамівна