Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 33111-33120 зі 49194.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017СТАТИСТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЧИННИКІВ ВПЛИВУ НА МІЖНАРОДНУ ТОРГІВЛЮ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ДИСПЕРСІЙНОГО АНАЛІЗУДзюбановська, Наталія Володимирівна
2018Брендинг як маркетинговий інструмент у торгівліДробчак, Жанна Ігорівна
2012ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ CASE-STUDY В ХОДІ ВИКЛАДАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІНРоманів, Світлана Романівна
2017Методологічні аспекти зміцнення економічної безпеки підприємств крізь призму соціогуманітарних чинників: індикатори стану та структурно-динамічна тенденція [Od samotności do osamotnienia]Вівчар, Оксана Іванівна
2017Формування системних елементів стратегії економічної безпеки підприємств в контексті соціогуманітарної ефективностіВівчар, Оксана Іванівна
2017Імплементація формування механізму управління соціогуманітарних чинників економічної безпеки підприємствВівчар, Оксана Іванівна
2009Шляхи інтеграції національного фондового ринку України в світові ринки капіталуФедоренко, Анатолій; Fedorenko, Anatoliy
2009Узагальнені динамічні міжгалузеві моделіНедашковський, Микола; Семчишин, Лідія; Nedashkovskyy, Mykola; Semchyshyn, Lidiya
2009Інститут соціального партнерства як чинник розвитку соціально орієнтованої ринкової економікиМакара, Оксана; Makara, Oksana
2012ЕКОНОМІЧНІ ЗАГРОЗИ ТА ПЕРЕВАГИ СТВОРЕННЯ ЗОНИ ВІЛЬНОЇ ТОРГІВЛІ МІЖ УКРАЇНОЮ ТА ЄСВірковська, Анастасія Андріївна