Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 33041-33050 зі 49194.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Розвиток інструментів маркетингових комунікацій пивоварних підприємств в цифровій економіціЛегкий, Олег Андрійович; Сохацька, Олена Миколаївна
2016QR-кодування як елемент комунікаційної політики цифрового маркетингуЛегкий, Олег Андрійович
2017РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВ У КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІНАНСОВОЇ БЕЗПЕКИ ДЕРЖАВИМалахова, Олена Леонідівна
2011Соціальне партнерство як фактор розвитку громадянського суспільстваЛегкий, Олег Андрійович; Гурик, Мирослава Іванівна
2016НАПРЯМИ АКТИВІЗАЦІЇ БАНКІВСЬКОГО КРЕДИТУВАННЯ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІМалахова, Олена Леонідівна
2015Облік гудвілу підприємств: теорія і практикаСудин, Юлія Анатоліївна; Sudyn, Yuliya
2015Облік гудвілу як чинник забезпечення релевантності інформаціїСудин, Юлія Анатоліївна; Sudyn, Yuliya
2016-07-22Дискурс природи комерційного та некомерційного маркетингу в контексті природи їхніх завданьЛегкий, Олег Андрійович
2012ОБЛІК ТОРГОВИХ МАРОК: ПИТАННЯ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИРоманів, Ростислав Володимирович
2017Загальна характеристика дебіторської та кредиторської заборгованості в електроенергетиціКоцюб, Н. Р.