Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-16 зі 16.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Обґрунтування вибору цільової аудиторії для соціальних журналістів (на прикладі НУО з протидії торгівлі людьми)Борисова, Тетяна Михайлівна
2015ВИНИКНЕННЯ НЕКОМЕРЦІЙНИХ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ ІЗ ПОГЛЯДУ ЕКОНОМІЧНИХ, СОЦІОЛОГІЧНИХ ТА ПОЛІТИЧНИХ КОНЦЕПЦІЙБорисова, Тетяна Михайлівна
2015АКТУАЛЬНІ ВИКЛИКИ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ОРГАНІЗАЦІЯМ СФЕРИ БЛАГОДІЙНИХ ІНСТИТУТІВ І РОЗВИТКУ ВОЛОНТЕРСТВАБорисова, Тетяна Михайлівна
2015МАРКЕТИНГОВІ ЗАХОДИ НА ВИКОНАННЯ ДЕРЖАВНОЇ ЦІЛЬОВОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ З ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІБорисова, Тетяна Михайлівна
2015КОНКУРЕНТНІ ВІДНОСИНИ НА РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ: АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯБорисова, Тетяна Михайлівна
2015Некомерційний маркетинг волонтерських організацій США та України: порівняльний аналізБорисова, Тетяна Михайлівна