Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9888
Назва: Конкурентоспроможність як базова економічна теорія: стратегічний контент
Інші назви: Competitiveness as the basic economic theory: strategic content
Автори: Погріщук, Борис Васильович
Мельник, Вікторія Іванівна
Ключові слова: конкурентноспроможність
стратегічний контент
глобалізаційні трансформації
Дата публікації: 2013
Видавництво: Наукові праці Полтавської державної аграрної академії
Бібліографічний опис: Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. – Спецвипуск. – Полтава. – 2013. – С. 27-33
Короткий огляд (реферат): В роботі обґрунтовано теоретико-аналітичні засади стратегічного контенту конкурентоспроможності на національному та наднаціональному рівні; визначено підходи до формування ідеології конкурентоспроможності економічних систем розвинутих країн в умовах трансглобалізаційних перетворень. In this paper, the theoretic basis of strategic and analytical content of competitiveness at the national and supranational level, the approaches to the formation of the ideology of competitiveness of the economies of developed countries in transhlobalizatsiynyh change.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9888
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konkurentnospromozhnist.pdf316.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.