Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/966
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостюк, Василь Миколайович-
dc.contributor.authorKostyuk, V.M.-
dc.date.accessioned2016-03-01T09:50:42Z-
dc.date.available2016-03-01T09:50:42Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКостюк, В. М. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем "магістр" : спец. 8.03050701 – Маркетинг  / Василь Миколайович Костюк ; наук. керівник к. е. н., доцент Окрепкий Р. Б. — Івано-Франківськ , 2012. — 137 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/966-
dc.description.abstractУ післякризовому періоді на ринку значно змінились умови ведення бізнесу підприємств кондитерської галузі України. Більшість з них на нові обставини прореагували через продаж профільних та непрофільних активів, скорочення витрат, звільнення працівників, зменшення або навіть відмову від бюджетів на маркетинг. Але разом з тим змінились й купівельна поведінка споживачів, які стали більш раціональними та вимогливими до продукції, чутливими до цін. У таких умовах важливості набувають значення виважені підходи до управління конкурентоспроможністю підприємства кондитерської галузі на основі розробки антикризових стратегій, спрямованих на підтримання купівельного попиту цільових груп споживачів. Це означає, що конкуренція між підприємствами на внутрішньому та міжнародних ринках повинна вестися виключно в межах конкретного сегменту покупців, тобто бути вибірково націленою на відповідну категорію населення, що вимагає концентрацію більшої уваги керівництва на вдосконаленні роботи маркетингового підрозділу. В сучасних умовах успіх промислового підприємства залежить від можливостей формування міжнародної конкуренції з урахуванням зміни ринкових обставин та зміни купівельної поведінки покупців.uk_UA
dc.subjectконкурентопроможністьuk_UA
dc.subjectміжнародна конкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.titleУправління міжнародною конкурентоспроможністю підприємстваuk_UA
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kostyuk V.M. MUNzmi-51.pdf922.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.