Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/957
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаліцький, Ярослав Григорович-
dc.contributor.authorBalitskyi, Ya.G.-
dc.date.accessioned2016-03-01T09:09:26Z-
dc.date.available2016-03-01T09:09:26Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБаліцький, Я. Г. Обґрунтування вибору стратегії ціноутворення на підприємстві : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем "магістр" : спец. 8.03050701 – Маркетинг  / Ярослав Григорович Баліцький ; наук. керівник д. е. н., професор Матвіїв М. Я. — Івано-Франківськ , 2012. — 108 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/957-
dc.description.abstract. В сучасних умовах розвитку ринкової економіки суттєво зростає роль політики ціноутворення на підприємствах, що зумовлено посиленням конкурентної боротьби та активізацією консюмеристського руху. При цьому зростає важливість прийнятих управлінських рішень щодо ціноутворення, оскільки ціни суттєво впливають на кінцеві результати діяльності і ринкове становище підприємства. Водночас, політика ціноутворення вітчизняних підприємств здебільшого здійснюється не системно та некваліфіковано. Вітчизняні підприємства застосовують здебільшого витратний підхід до ціноутворення. При формуванні цін рідко враховуються попит покупців чи ціни конкурентів, крім того ціна формується без тісного зв’язку з іншими складовими комплексу маркетингу. Тобто ціни на вітчизняному ринку слабо пристосовані до динаміки ринкової кон’юнктури. Проблеми ціноутворення на вітчизняних підприємствах зумовлені наступними основними причинами: спадщина адміністративно-планової економіки, при якій ціни на товари чи послуги встановлювалися директивно і визначалися на підставі витрат; відсутність необхідного досвіду при формуванні цінової політики та при використанні ринкової ціни в процесі збуту товару; недостатнє методичне забезпечення процесу формування політики ціноутворення на підприємстві зі врахуванням особливостей функціонування вітчизняної економіки. Це зумовлює необхідність переходу від традиційного витратного до якісного нового підходу до процесу формування політики ціноутворення на підприємствах – підходу, що базується на застосуванні концепції маркетингу.uk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectстратегія ціноутворенняuk_UA
dc.titleОбґрунтування вибору стратегії ціноутворення на підприємствіuk_UA
Розташовується у зібраннях:2011-2012 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Balitskyy Y. G. MUNzmi-51.pdf854.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.