Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9433
Назва: Особливості лексики газетного агітаційного мовлення як засіб комунікативного впливу
Автори: Шкіцька, Ірина Юріївна
Ключові слова: комунікативний вплив, значення слова, оцінна лексема, газетне агітаційне мовлення.
коммуникативное влияние, значение слова, оценочная лексема, газетная агитационная речь
communicative influence, meaning of the word, evaluative lexeme, newspaper propaganda speech
Дата публікації: 2008
Видавництво: Вид. дім Дмитра Бураго
Бібліографічний опис: Шкіцька, І. Ю. Особливості лексики газетного агітаційного мовлення як засіб комунікативного впливу [Текст] / І. Ю. Шкіцька // Мова і культура : наукове видання. − К. : Вид. дім Дмитра Бураго, 2008. − Вип. 10. − Т. І (101). – С. 204-209.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються особливості лексики газетного агітаційного мовлення, метою якого є вплив на читача. З’ясовується значення емоційно забарвлених, оцінних, жаргонних, просторічних, діалектних слів, оказіоналізмів, евфемізмів, термінів, слів іншомовного походження, неологізмів, ”реабілітованих” лексем, кліше у формуванні певної політичної позиції. Показуються аспекти використання метафор, гіпербол, тавтологій, порівнянь, церковнослов’янізмів та фразеологізмів із метою комунікативного впливу. В статье анализируются особенности лексики газетной агитационной речи, целью которой является влияние на читателя. Выясняется значение эмоционально окрашенных, оценочных, жаргонных, просторечных, диалектных слов, окказионализмов, эвфемизмов, терминов, слов иноязычного происхождения, неологизмов, ”реабилитированных” лексем, клише в формировании определенной политической позиции. Показываются аспекты использования метафор, гипербол, тавтологий, сравнений, фразеологизмов и церковнославянизмов с целью коммуникативного влияния. The paper deals with the peculiarities of newspaper propaganda vocabulary used to influence the reader. The meaning of emotionally coloured words, evaluative words, jargon, slang, dialect words, ocassionalisms, euphemisms, terms, foreign words, neologisms, “revived” words, cliché in the formation of political views is investigated. Communicative influence of metaphor, simile, tautology, phraseology, and religious words is demonstrated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9433
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shkitska stattja 2007 burago.pdf149.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.