Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/9119
Назва: Аналіз впливу зміни макросередовища на маркетингову діяльність підприємства
Інші назви: Analysis of the influence of macroenvironment’s change on the enterprise marketing activity
Автори: Штефанич, Дмитро
Дячун, Ольга
Shtefanych, Dmytro
Dyachun, Olga
Ключові слова: макросередовище
економічні
демографічні
техніко-технологічні
політико-правові
природно-географічні
міжнародні фактори
обсяг продажу
вплив факторів макросередовища
аналіз
експертні оцінки
економіко-математичні методи
Дата публікації: 2013
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Штефанич, Д. Аналіз впливу зміни макросередовища на маркетингову діяльність підприємства [Текст] / Дмитро Штефанич, Ольга Дячун // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2013. - Вип. 2. - С. 44-53.
Короткий огляд (реферат): Охарактеризовано джерела інформації для проведення аналізу впливу зміни макросередовища на маркетингову діяльність фірми, уточнено склад його факторів, викладено методи визначення впливу зміни зазначеного середовища на показники обсягу продажу товарів підприємства. Запропоновано методики для розрахунку цих впливів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/9119
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2013 Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Штефанич Д..pdf233.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.