Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/879
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВовчанська, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorVovchanska, Svitlana Ivanivna-
dc.date.accessioned2016-02-23T12:00:13Z-
dc.date.available2016-02-23T12:00:13Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВовчанська С. І. Німецька фахова мова маркетингу: структурно-семантичний, лінгвопрагматичний та функціональний аспекти : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / С. І. Вовчанська; Міжнар. гуманіт. ун-т. - Одеса, 2014. - 19 c.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/879-
dc.titleНімецька фахова мова маркетингу: структурно-семантичний, лінгвопрагматичний та функціональний аспектиuk_UA
dc.title.alternativeGerman marketing special language: structural-semantic, linguopragmatic and functional aspectsuk_UA
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aвтореф._Вовчанська.PDF656.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.