Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8680
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШандрук, Сергій Костянтинович-
dc.date.accessioned2017-01-14T15:06:41Z-
dc.date.available2017-01-14T15:06:41Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationШандрук С. К. Шляхи актуалізації творчих здібностей та умови розвитку професійної креативності майбутніх психологів / С. К. Шандрук // ScienceRise. – 2015. – No 6/1 (11). – С. 101- 104.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8680-
dc.description.abstractУ дослідженні зроблено обґрунтування теоретичних і прикладних досліджень проблеми професійних творчих здібностей і професійної креативності майбутніх психологів. Психодидактично обґрунтовано концептуальні засади організаційно-діяльнісних ігор як інтегральної умови розвитку методологічного мислення, професійних творчих здібностей і професійної креативності студентів психологічного профілю сучасного вищого навчального закладуuk_UA
dc.publisherScientific Journal «ScienceRise»uk_UA
dc.subjectігровий тренінгuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectтворча активністьuk_UA
dc.subjectорганізаційно-діяльнісна граuk_UA
dc.titleШляхи актуалізації творчих здібностей та умови розвитку професійної креативності майбутніх психологівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.