Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8636
Назва: Моделирование в электронном маркетинге
Автори: Фрасинич, Д. В.
Чернышева, Е. И.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Тернопіль, ТНЕУ
Бібліографічний опис: Фрасинич, Д. В. Моделирование в электронном маркетинге [Текст] / Д. В. Фрасинич, Е. И. Чернышева // Сучасні комп'ютерні інформаційні технології : матеріали І Всеукр. шк.-семінару молодих вчен. і студ. АСІТ'2011 [м. Тернопіль, 20-21 трав. 2011 р.] / відп. за вип. М. П. Дивак. - Тернопіль : ТНЕУ, 2011. - С. 167-169.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8636
Розташовується у зібраннях:СУЧАСНІ КОМП'ЮТЕРНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ADVANCED COMPUTER INFORMATION TECHNOLOGIES

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
167-169.pdf103.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.