Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8543
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРевасевич, Ірина Степанівна-
dc.date.accessioned2017-01-11T18:14:29Z-
dc.date.available2017-01-11T18:14:29Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationРевасевич, Ірина Методологічна рефлексія складників освітології як інтегрального наукового напряму / Ірина Ревасевич // Психологія і суспільство. – 2014. – № 3. – С. 57-68.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8543-
dc.description.abstractДослідження презентує структурно-параметричний синтез і порівняльний аналіз вітчизняних і зарубіжних наукових підходів цілісного вчення про освіту. Здійснена методологічна рефлексія вказаних теоретичних систем дозволила визначити сутнісні відмінності наявних в широкому обігу дефініцій “освітологія – едукологія –освітознавство” та порівняти об’єкт, предмет, основні тематизми й узмістовлення у напрацюваннях українських і світових дослідників. Аргументовано доведено, що найбільш методологічно зрілою постає освітологічна концепція А.В.Фурмана. Автором системно формулюється об’єкт, предмет, принципи і категорійний лад освітології як нової наукової дисципліни, аргументується її основний метод – вітакультурного обґрунтування. Воднораз вперше запропонована методологічна план-карта освітології як єдиний пізнавальний механізм поєднання чотирьох освітологічних проекцій: а) теорії ОД, б) ВК-методології, в) оргтехнології МРО, г) фундаментального СПЕ.uk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство, ТНЕУuk_UA
dc.subjectосвіта, освітня система, едукологія, освітологія, освітознавство, теорія освітньої діяльності, вітакультурна методологія, інноваційна модель модульно-розвивальної освіти, фундаментальний соціально-психологічний експеримент, методологічна план-карта освітології, метод вітакультурного обґрунтування.uk_UA
dc.subjecteducation, educational system, edukolohiya, osvitoznavstvo, theory of educational activity, vita-kultural methodology, innovative model module - developmental education, fundamental socio-psychological experimentuk_UA
dc.titleМетодологічна рефлексія складників освітології як інтегрального наукового напрямуuk_UA
dc.title.alternativeMethodological Reflection of Components of Osvitolohiya as Integral Scientific Directionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.