Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8543
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ревасевич, Ірина Степанівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-11T18:14:29Z | - |
dc.date.available | 2017-01-11T18:14:29Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Ревасевич, Ірина Методологічна рефлексія складників освітології як інтегрального наукового напряму / Ірина Ревасевич // Психологія і суспільство. – 2014. – № 3. – С. 57-68. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8543 | - |
dc.description.abstract | Дослідження презентує структурно-параметричний синтез і порівняльний аналіз вітчизняних і зарубіжних наукових підходів цілісного вчення про освіту. Здійснена методологічна рефлексія вказаних теоретичних систем дозволила визначити сутнісні відмінності наявних в широкому обігу дефініцій “освітологія – едукологія –освітознавство” та порівняти об’єкт, предмет, основні тематизми й узмістовлення у напрацюваннях українських і світових дослідників. Аргументовано доведено, що найбільш методологічно зрілою постає освітологічна концепція А.В.Фурмана. Автором системно формулюється об’єкт, предмет, принципи і категорійний лад освітології як нової наукової дисципліни, аргументується її основний метод – вітакультурного обґрунтування. Воднораз вперше запропонована методологічна план-карта освітології як єдиний пізнавальний механізм поєднання чотирьох освітологічних проекцій: а) теорії ОД, б) ВК-методології, в) оргтехнології МРО, г) фундаментального СПЕ. | uk_UA |
dc.publisher | Психологія і суспільство, ТНЕУ | uk_UA |
dc.subject | освіта, освітня система, едукологія, освітологія, освітознавство, теорія освітньої діяльності, вітакультурна методологія, інноваційна модель модульно-розвивальної освіти, фундаментальний соціально-психологічний експеримент, методологічна план-карта освітології, метод вітакультурного обґрунтування. | uk_UA |
dc.subject | education, educational system, edukolohiya, osvitoznavstvo, theory of educational activity, vita-kultural methodology, innovative model module - developmental education, fundamental socio-psychological experiment | uk_UA |
dc.title | Методологічна рефлексія складників освітології як інтегрального наукового напряму | uk_UA |
dc.title.alternative | Methodological Reflection of Components of Osvitolohiya as Integral Scientific Direction | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
методологічна рефлексія складників освітології як інтегрального наукового напряму.pdf | 823.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.