Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8540
Назва: | Вікова динаміка розвитку структурних компонентів особистісної адаптованості у системі фундаментального експерименту |
Автори: | Ревасевич, Ірина Степанівна |
Ключові слова: | особистісна адаптованість, ставлення, оцінка і самооцінка, внутрішнє прийняття, психічний образ, психологічна ситуація, Я-концепція, модульно-розвивальна система навчання, самоактуалізація. |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | Психологія і суспільство, ТНЕУ |
Бібліографічний опис: | Ревасевич, Ірина Вікова динаміка розвитку структурних компонентів особистісної адаптованості у системі фундаментального експерименту / Ірина Ревасевич // Психологія і суспільство. – 2008. – № 2. – С. 105-115. |
Короткий огляд (реферат): | У статті описуються передумови і чинники стабілізації особистісної адаптованості школярів, вікові та індивідуальні закономірності її прояву, відслідкована динаміка розгортання загального показника особистісної адаптованості у молодшому шкільному, підлітковому і юнацькому вікових періодах (за опитувальником “Наскільки адаптований Ти до життя?”) та окремих складових пристосованості наступників на цих етапах розвитку (за визначеною батареєю психологічних тестів). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8540 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
вікова динаміка розвитку структурних компонентів особистісної адаптованості у системі фундаментального експерименту.pdf | 738.58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.