Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8537
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ревасевич, Ірина Степанівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-11T16:07:06Z | - |
dc.date.available | 2017-01-11T16:07:06Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.citation | Ревасевич, І. Обгрунтування психологічної концепції особистісної адаптованості за модульно-розвивальної оргсистеми / Ірина Ревасевич // Психологія і суспільство. – 2003. – № 4. – С. 96-109. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8537 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано значення особистісної адаптованості у житті людини, охарактеризовані рівні функціонування зазначеного психологічного явища у структурі ієрархічної моделі вітакультурного наповнення (дезадаптованість - неадаптованість - адаптованість - творчість), здійснений науковий аналіз базових компонентів особистісної адаптованості за основними періодами модульно-розвивальго оргциклу. | uk_UA |
dc.publisher | Психологія і суспільство, ТНЕУ | uk_UA |
dc.subject | особистісна адаптованість, ставлення, оцінка і самооцінка, внутрішнє прийняття, психічний образ, психологічна ситуація, Я-концепція, модульно-розвивальна система навчання. | uk_UA |
dc.subject | personal adaptation, attitude, estimation and self-estimation, internal acceptance, mental image, psychological situation, I - concept, module-developing system of training. | uk_UA |
dc.title | Обґрунтування психологічної концепції особистісної адаптованості за модульно-розвивальної оргсистеми | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
обгрунтування психологічної концепції особистісної адаптованості.pdf | 532.81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.