Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8537
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРевасевич, Ірина Степанівна-
dc.date.accessioned2017-01-11T16:07:06Z-
dc.date.available2017-01-11T16:07:06Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationРевасевич, І. Обгрунтування психологічної концепції особистісної адаптованості за модульно-розвивальної оргсистеми / Ірина Ревасевич // Психологія і суспільство. – 2003. – № 4. – С. 96-109.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8537-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано значення особистісної адаптованості у житті людини, охарактеризовані рівні функціонування зазначеного психологічного явища у структурі ієрархічної моделі вітакультурного наповнення (дезадаптованість - неадаптованість - адаптованість - творчість), здійснений науковий аналіз базових компонентів особистісної адаптованості за основними періодами модульно-розвивальго оргциклу.uk_UA
dc.publisherПсихологія і суспільство, ТНЕУuk_UA
dc.subjectособистісна адаптованість, ставлення, оцінка і самооцінка, внутрішнє прийняття, психічний образ, психологічна ситуація, Я-концепція, модульно-розвивальна система навчання.uk_UA
dc.subjectpersonal adaptation, attitude, estimation and self-estimation, internal acceptance, mental image, psychological situation, I - concept, module-developing system of training.uk_UA
dc.titleОбґрунтування психологічної концепції особистісної адаптованості за модульно-розвивальної оргсистемиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.