Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7688
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій Васильович-
dc.date.accessioned2016-12-20T07:38:41Z-
dc.date.available2016-12-20T07:38:41Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7688-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується виняткове значення педагогічної миследіяльності як особливого мистецтва, суть якого полягає в умілому застосуванні наукового знання в конкретних проблемних ситуаціях впливу педагога на вихованця. У цьому зв’язку розкриваються функції педагогіки, її основні складові як сфери миследіяльності, аналізуються типи педагогічного ставлення до світу, а також пропонуються авторські визначення предмета і методу сучасної педагогіки.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВітакультурний млин, модуль 6, 2007, С. 4-15uk_UA
dc.titleАрхітектоніка педагогічної миследіяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
f_6.pdf13.88 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.