Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7684
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій Васильович-
dc.date.accessioned2016-12-20T07:32:29Z-
dc.date.available2016-12-20T07:32:29Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7684-
dc.description.abstractНа основі вивчення здійсненого свого часу (1935 рік) Л.С. Виготським фундаментального генетичного аналізу співвідношення між думкою і словом (мовленням), який уможливив детальне висвітлення ступенів та етапів розвитку понять в онтогенезі, вперше ставиться проблема категоріогенезу як одна з найважливіших для професійного методологування і сучасної культури загалом. Її розв’язання у вершинному результаті полікультурного сьогодення пов’язане із виробленням такої системи світоглядних універсалій, що утворює цілісну “категоріальну модель світу” (В.С. Стьопін) як багатовимірне осмислення людської життєдіяльності, а відтак і як постійне відтворення та збагачення соціального життя груп, етносів, націй, усього людства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВітакультурний млин, модуль 7, 2008, С. 4-9uk_UA
dc.titleКатегоріогенез як методологічна проблема: від розвитку понять до категоріальної моделі світуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
f_7.pdf9.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.