Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7684
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурман, Анатолій Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-20T07:32:29Z | - |
dc.date.available | 2016-12-20T07:32:29Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7684 | - |
dc.description.abstract | На основі вивчення здійсненого свого часу (1935 рік) Л.С. Виготським фундаментального генетичного аналізу співвідношення між думкою і словом (мовленням), який уможливив детальне висвітлення ступенів та етапів розвитку понять в онтогенезі, вперше ставиться проблема категоріогенезу як одна з найважливіших для професійного методологування і сучасної культури загалом. Її розв’язання у вершинному результаті полікультурного сьогодення пов’язане із виробленням такої системи світоглядних універсалій, що утворює цілісну “категоріальну модель світу” (В.С. Стьопін) як багатовимірне осмислення людської життєдіяльності, а відтак і як постійне відтворення та збагачення соціального життя груп, етносів, націй, усього людства. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Вітакультурний млин, модуль 7, 2008, С. 4-9 | uk_UA |
dc.title | Категоріогенез як методологічна проблема: від розвитку понять до категоріальної моделі світу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
f_7.pdf | 9.32 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.