Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7599
Назва: Біциклічна модель організації процесів розуміння
Автори: Фурман, Анатолій Васильович
Дата публікації: 2008
Видавництво: Вітакультурний млин, модуль 8, 2008, С. 4-12
Короткий огляд (реферат): У статті вперше, на основі набутого досвіду проблемно-модульної миследіяльності, яка результативно осіла в концепції повного функціонального циклу процесів соціального розуміння, котрі розгортаються за модульно-розвивальної системи освіти (передісторія), презентується новостворена біциклічна модель організації процесів розуміння за інноваційно-психологічного часопростору локальних освітніх трансформацій та обґрунтовуються її базові категорії, принципи, концепти (новітня історія), а також виголошуються тези нового бачення процесів соціального розуміння у контексті методологічного зреалізування постмодерністських настановлень (постісторія). У підсумку розуміння, постаючи як повновагомий об’єкт професійного методологування, вивчається як нелінійна, фрагментарна, контекстуальна, ситуаційна, непередбачувана, подієва і багатопроцесна наявність-феномен-ефект.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7599
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
f_8.pdf13.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.