Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7549
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій Васильович-
dc.date.accessioned2016-12-19T08:02:26Z-
dc.date.available2016-12-19T08:02:26Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7549-
dc.description.abstractУ статті вперше на філософському матеріалі пізнання гри як онтофеноменологічної данності і соціокультурного явища (Й. Хейзінга, Р. Кайюа, Л. Вітгенштейн, М. Гайдеґґер, Г. Гадамер, Г. Щедровицький, С. Попов та ін.), запропонована типологія ігор, ґрунтована на циклічно-вчинковому методологічному підході. Зокрема, його рефлексивне миследіяльнісне зреалізування у процедурних рамках типологічного методу та з дотриманням вимог принципу кватерності дало змогу, з одного боку, чітко визначити дві критеріальні ознаки типологізації (логіко-змістова структура вчинку, за В.А. Роменцем, і спосіб об’єктивації конкретної ігрової практики), результативно обґрунтувати чотири найзагальніші типи ігор: гра-місце, гра-виклик, гра-подія, гра-церемонія. Пропонована типологія є завершеною, адже охоплює все наявне онтофеноменологічне поле ігрового ставлення людини до світу і суспільства до людини, задовольняє її намагання самовизначитися і прагнення залишитися.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВітакультурний млин, модуль 16, 2014, С. 4-14uk_UA
dc.titleМетодологічне обґрунтування циклічно-вчинової типології ігорuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
f_16_1.pdf499.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.